Solariekalkon

Snart dags för ytterligare en kongressnatt! Behövde fishnets till kvällens outfit. Lilly också. Så vi promenerade bort till en dansbutik på Broadway och köpte oss varsitt par med hjälp av kvinnan i butiken. Låt oss bara säga att den här kvinnan, som var tvärsäker på sin sak, INTE kunde välja en bra färg. Här är mina, cirka tre nyanser för mörka:

20120901-175418.jpg
Skulle behöva sola solarie varje dag i en vecka för att matcha den färgen. Lillys är orange/röd/bruna så lika mycket fail på dem. Oh well, det får helt enkelt funka! Innan det ska dansas ikväll så blir det karaoke. Första gången ever för mig, lite ångest! Allt bör ju testas en gång dock så jag ska allt utsätta mig för denna pina. Nu mina vänner ska jag ta en powernap!

Det här inlägget postades i Random, Salsa. Bokmärk permalänken.

Kommentera

