Böcker och döda laptops

Idag kom min första bok. 943 sidor med diagnoser, spännande!

20120906-153216.jpg
Det var dagens trevliga händelse. Dagens mindre trevliga händelse var att min laptop gled från soffan ner på golvet och tvärdog. Inte riktigt med i min budget, men eftersom jag har uppgifter som ska in redan på tisdag måste jag helt enkelt göra det till en del i min budget. Suck.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Böcker och döda laptops

  1. Tove skriver:

    Åh nej vilken otur! Och den som bara är nått år gammal…. Hoppas du hittar en billig som är bra!

  2. Tara skriver:

    Gör du också ST i psykiatri i NY?

  3. Kajsa Höök skriver:

    Tur i oturen att du kom så pass lindrigt undan i alla fall. Lap-en är ju ett viktigt arbetsredskap i dagens läge.

    kram kram
    mamsen

Kommentera

