Non-procrastinator

Mitt nya liv som non-procrastinator har medfört att jag sitter på en konferens i skolan en lördag för att kunna beta av uppgifter som ska in i slutet av terminen. Var lite stolt över mig själv när klockan ringde imorse och jag släpade mig upp efter en sen danskväll igår.

Temat för konferensen är Aging in the criminal system. Nu ska jag tugga i mig min slice innan det är dags att börja anteckna!

20120915-122949.jpg

20120915-142615.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

