Kärlekskontot

Vissa dagar behöver man fylla på kärlekskontot. Det var precis vad jag gjorde idag. Först en timmes Skype med Anna och Tove, följt av ytterligare 2.5 timmar med Tove efter att Anna gått till träningen. Sedan tränade jag innan det blev ytterligare 2.5 timmar på Skype med Anna då vi letade boende för hennes kommande vistelse här och catchade upp. Nu känner jag mig helt pepp och redo inför den kommande veckan. Salsa på Jimmy’s och lite kvällsplugg på det som en fin avrundning av helgen.

Ps. Köpte nya finbyxor för praktiken igår. Istället för de vanliga 299 kronors byxorna från H&M gick jag till Century 21 och hittade ett par sjukt snygga Calvin Klein-byxor för 270 kr. Gillar att shoppa i den här stan!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

