Politiskt rabalder

Det har varit ett himlans rabalder om Mitt Romney’s uttalanden om halva amerikas befolkning. Och med rätta kan jag tycka. Han måste verkligen ha svurit för sig själv när denna video sipprade ut i media:

Jag hade däremot missat Obamas uttalande om denna incident på Letterman.

Jag hoppas verkligen att Obama blir omvald och att Romney’s människosyn endast styr hans dagdrömmar och inte en hel nation.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Politiskt rabalder

  1. Följer valet med spänning här hemma i lilla Svea, men det är lite rörigt.. 🙂

  2. Henrietta skriver:

    Oj, jag maste missat detta. Mitt Romney ar inte en favorit maste jag saga. Sa irriterande att jag inte far rosta, hade inte varit ett svart val!

    Jag har foljt din blogg ett tag forovrigt. Alskar NYC och tycker din blogg ar intressant 🙂

  3. anna skriver:

    shit sista klippet funkar inte i sverige, vad sa obama?

    • sarahjohansson skriver:

      Påminn mig att visa dig på fredag! Men han sa i princip att om man ska leda en hel nation så måste man värna om hela nationen, inte 53 % av den. Samt att överallt där han varit har folk slitit hårt för att försörja sig så hans bild skiljer sig från Romney’s.

Kommentera

