Platinum Pleasures

Skön helg. Hemmamys själv i fredags med True blood och mexikansk take out. Lördagen var lugn, tränade lite, fixade och donade. Begav mig sedan till Queens för Santo Ricos social där jag hade jättekul. Söndag var Skype, städning, lipa till sista avsnittet av So you think you can dance, dansa at Jimmys och kvällsplugg.

Ny vecka har börjat, fortfarande inte en skymt av min handledare. Ska maila honom imorgon med ett par process recordings och se om det kan få liv i honom. Imorrn är terminens första deltenta så ikväll blir det intensivplugg och tvätt. Lilly landade idag, så blir nog lite kvällshäng när hon slutar skolan vid 21.

Detta promenerar jag förbi varje dag på väg till praktiken. Man går över en 8-filig väg, under en expressväg, förbi detta och en ödelott, vidare förbi McDonalds innan man når mitt kontor. Inte världens charmigaste område och inte det säkraste heller.

20120924-173555.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

