Finbesök!

Idag anländer hon, världens bästa Anna! Är så glad!

Tjejer på väg ut, min sista helg i Sverige


Vet inte vad jag tänkte med när jag bokade min tid på en salong idag. Bokade så att jag ska hinna hem lagom tills hon kommer med tunnelbanan från flygplatsen. Nu inser jag att jag hellre hade mött henne på Howard beach station där Airtrain ansluter till tunnelbanesystemet. Tyvärr har salongen som policy att om du avbokar eller ombokar mindre än 24 timmar innan får du en straffavgift på 50 dollar. Så jag får helt enkelt hålla mig tills hon kommer upp hit.

Nu träning, frukost och vika tvätt innan det är dags att bege sig downtown! Snart får jag träffa Anna!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

