The old hug & roll

Leon har inte varit hemma sedan jag flyttade in, han jobbar som ett djur och har också en ny flamma på gång. Så jag har fått sova i hans stora bekväma säng.

I förrgår kväll kom han dock hem. Eftersom rummet jag skulle sova i fortfarande är belamrat med prylar och klockan var rätt mycket slutade det med att vi båda sov i hans säng. Han varnade för att han rör sig rätt mycket i sömnen och snarkar en del. Jag ryckte på axlarna och pluggade i öronpropparna.

Vaknade sedan mitt i natten av att han i sömnen tog tag i mitt ben och försökte dra det om sig själv. Knäade honom, han grymtade och vände på sig. En timme senare vaknade jag av att han krupit upp och ligger och snusar mig i nacken i sömnen. Petade honom i revbenen. Vaknade återigen, denna gång av att han lagt armen över mig med handen på min hals. Röra sig mycket i sömnen var väl knappast problemet. Han är en cuddly sleeper! Följ länken för exempel.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

