Bam, I got a drawer of Kool-aid

Sitter och peppar för det spännande mötet. Hoppas, hoppas! Håll tummar och tår för mig please!

Efter mötet blir det Brooklyn för lägenhetsvisning. Ni får gärna fortsätta hålla tummarna även för det.

Sedan blir det lite plugg innan jag beger mig till Lilly. Ikväll ska vi ut och dansa. Och inte salsa, utan vi ska ut och skaka rumpa. Ska bli grymt kul! Efter Annas och min superhelg förra helgen är suget stort efter mer av det goda.

Uppdaterar er senare gott folk! Här har ni lite fredagsunderhållning på låg nivå. Lillys kompis Nick visade den och vi skrattade så vi kiknade. Jag skrattar fortfarande varje gång jag ser den. But then again så är min humor kanske inte den mest högklassiga. 😉

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

