Slemmigt men mättande

I förrgår efter praktiken, då jag gjorde intake assessments med två gentlemän som var jättespännande att prata med, begav jag mig ut till Brooklyn för att kolla på lägenhet med en kompis. Lägenheten var bautastor och inom vår budget, men riktigt skabbig. Förutom att kaklet trillade av väggarna i badrummet, den hiskeliga plastmattan i badrummet hade stora hål i sig och hade rullat upp sig i ena änden så hade kylskåpet den magiska egenskapen att när du öppnade det så vällde det ut insekter. Jag skojar inte. Kommer ni ihåg scenen i Lejonkungen när de lyfter på stenar för att hitta något slemmigt men mättande? Samma koncept.

Men ska på två visningar till på fredag och lördag. Fick även sms från V och J om att de försökte hitta något temporärt åt mig medan jag letade. Väldigt omtänksamt! Men jag tackade och sa att jag klarar mig bra i Jersey och att slutprodukten av att hitta något permanent är betydligt viktigare för mig.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

