Uppskjutna besked, borderline och nytt prospekt

Ok, besked om lägenheten kommer allra tidigast på fredag men mer sannolikt på måndag enligt nya bud. Oh well, fortsätter mitt liv som New Jersey-bo.

Idag efter praktiken har jag mitt kvällsseminarium. Ska hålla en presentation om borderline personlighetsstörning. Har ännu inte bestämt om jag ska försöka slänga ihop en powerpoint eller ej (tro det eller ej, men har lyckats leva i 27 år utan att behöva lära mig pp). Lite nervös för förra veckan höll en av mina kursare presentation och han la ribban jäkligt högt. Han har jobbat som terapeut i 26 år och redovisade om KBT som han jobbar med på sitt heltidsjobb. Anledningen till att han går i skolan är för att få sina kompetenser på papper.

Imorrn har jag eventuellt en dejt. Har slutat träffa herrn som jag träffade de två första månaderna tillbaka. Så skulle vara trevligt med lite nytt på den fronten. Får se vad som händer!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

