Miss Teen USA 2007

Mötet gick so-so. Skolan kommer dra mig ur denna praktikplats i slutet på nästa vecka om inget ändrats på torsdag. Visar sig att det är mer än bara den här praktikplatsen på spel dock – placerar de om mig så börjar min klocka om på noll avseende de 600 timmar av praktik jag måste slutföra. Detta innebär att jag eventuellt inte kan ta examen med mina kursare. Det gjorde mig ännu mer ledsen än tanken på att förlora praktikplatsen. Hur mycket skulle inte det suga?

Sitter på skolan och jobbar med statistik inför morgondagens möte. Lilly höll mig sällskap i ett par timmar, men hon gav upp för en stund sedan. Lägenhetsletandet känns som det går baklänges i dagsläget. Har bara en av de där dagarna när man inte känner sig riktigt på topp tror jag. Typ så här:

Ska ta och kolla på en gammal klassiker för att le lite innan jag biter tag i saker igen. Jag lär bli kvar tills ikväll och sedan blir det nog att åka till Jersey, plocka någon snorbillig hämtmat och däcka tidigt.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

