Paranoia, plugg och sömn

Nästan-dejten var intressant och underhållande. Någon dag ska jag berätta för er, men då jag nyligen lärt mig att jag nu har en del vänner här i New York som faktiskt översätter min blogg känner jag mig lite lätt paranoid i dagsläget.

Nu på väg till skolan för ”krismöte”, sedan plugg hela dagen. Bör även sätta mig och ringa på lite bostadsannomser. Ikväll ska jag göra något jag längtat efter i två veckor nu – jag ska sova i åtta timmar! Så vild blir min fredagkväll. Vad hittar ni på?

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Paranoia, plugg och sömn

  1. Tove skriver:

    Jag har också en sjukt vild fredagskväll….jag ska till sportlife och träna!

  2. deja skriver:

    Jag har minsann shoppat mig en ny telefon denna fredagskväll. Det vildaste jag gjort på länge 😀

  3. Lisa skriver:

    Jag hade en vild fredagskväll jag med. Middag med jobbet blev till dans hela natten!

Kommentera

