Sammanträffande

Har precis jobbat klart för idag. Fick mail från professorn jag jobbar för i eftermiddags vilket jag upptäckte först ikväll. Hon ville ha en sammanställning på en forskares tidigare publikationer, vilken forskningsmetodik han oftast använder och en massa andra saker senast imorgon bitti eftersom hon ska ha ett möte med honom imorrn. Så det var bara att sätta sig och googla honom. Sitter och läser på hans publikationer och tycker namnet på en av de han tycks samarbeta mycket med vid Columbia University låter bekant. Tar en minut innan polletten trillar ner. Det är ju Ahtoy från Baila Society, den här damen:

Men nu har jag mailat sammanställningen. Läggdags, för imorrn ska jag tillbringa min första praktikdag på Manhattan-kontoret. Hoppas att det blir något vettigt av detta! Godnatt gott folk!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Sammanträffande

  1. Mamsen på jobbet skriver:

    Håller tummarna!
    Kram mamsen

Kommentera

