Time crunch

Okej, nu börjar det dra igång. Späckat schema kommande dagarna. Jag har till på tisdag på mig att hinna med följande:
– Presentera ett gäng grejer jag gjort för min professor imorrnbitti
– Skriva ett grymt 12-sidigt midterm paper som jag inte påbörjat än
– Tillbringa många timmar på tåget mellan Jersey och NY
– Plugga till deltentan på tisdag
– Tvätta
– Jobba ca 10 timmar för min professor
– Göra lite research för praktiken
– Preppa för seminarium
– Skriva två mindre assignments
– Fika med Johanna
– Avskedsmiddag + dans för Emily och Stefan
– Praktik på måndag

Låter genomförbart. Måste bara se till att vara lite effektiv. Let’s do it!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Time crunch

  1. Veronika skriver:

    Samtidigt som du väl måste slagit rekord i antal blogg-inlägg per dygn, eller??!! 🙂

    • sarahjohansson skriver:

      Hahaha, japp, det är en dålig ovana jag har när jag har mycket i skolan. Och kombinerat med att jag tillbringar timmar på packade tåg där det inte finns utrymme att dra fram datorkörning plugg men väl bloggande från telefonen så blir det lätt så här 😀

Kommentera

