Trött deluxe

Trött, åh så innerligt trött. Professorn ändrade samplet som jag arbetat utifrån i ett mail hon skickade igår vid 17. Så det var bara att börja om eftersom siffrorna jag jobbat på hela dagen blev värdelösa. Missade middagen jag skulle på, men vid 22 la min hjärna ner. Gick och dansade för att få lite välbehövlig energi. Tur var väl det. Många grymma danser och mycket skratt. Dessutom var min lilla salsa-crush från Kanada här så fick mig ett par danser med honom också. Helt rätt recept.

Nackdelen är att innan vi kom tillbaka till Jersey och i säng var klockan 3.30. Mitt alarm gick 7 och nu står jag och väntar på tåget till Manhattan. Producera de sista siffrorna till en enorm kopp kaffe, möte för att redovisa för professorn, jobba för henne under dagen, skriva midterm på kvällen. Det är min dag. Så mycket för Halloweenfirande! Oh well, en annan gång. Nä, nu får tåget ta och komma innan jag somnar stående!

20121027-091845.jpg
Lilly och Stefan. Han är grym men lämnar snart NY för att flytta till Hawaii med sin vackra fästmö.

20121027-093537.jpg
Philip på besök från Hawaii och Wes från Toronto vräker i sig varsin gyro efter salsan.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Trött deluxe

  1. Johanna skriver:

    Men mannska! At du ingenting igar da? Stackare, du maste vart helt slut sen… Kul att du fick komma ut o dansa lite iallefall!! 🙂 Tack for det mysiga fikan tidigare!! 🙂 Sorry for allt strul innan bara… blev bara pannkaka av alltihopa..haha! Lycka till nu med plugg o jobb!! Jobba inte ihal dig nu bara och glom inte att ata och ha lite kul emellanat! 😉 Kram

    • sarahjohansson skriver:

      Plockade en slice på vägen till dansen 😛
      Var rätt trött ja, men dansen hjälper! =)
      Tack själv, var jättegott att se dig igen och kul att träffa din hubby som jag läst så mycket om! Kram kram

Kommentera

