Soffsurfning

Lättnaden över att inte vara fast i Jersey är total. Ska se hur länge jag lyckas soffsurfa i stan innan jag är tvungen att återvända. Sov i the Bronx i natt, ikväll blir det the Upper West Side och om jag lyckas lista ut hur man tar sig till Brooklyn ska jag se om jag kan sova där imorrn. Allt för att undvika strömlösa Jersey. Därför stack det till lite extra när vi igår fick nej på ännu en lägenhet. Gah! Men men det är bara att leta vidare! Ska sätta mig och ringa runt när jag kommer till Lilly ikväll då jag har internettillgång. Hoppas det går bra för henne i Philly idag.

20121101-191949.jpg
Lilly getting her eye brows done

20121101-192645.jpg
Leon getting his eye brows done

Tack till alla som mailat och messat för att kolla att jag är okej. Det värmer ska ni veta!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

