Månadens äckligaste händelse

Sitter fortfarande på Starbucks och pluggar. En inte alltför välstädad man kommer in och sätter sig vid det stora bordet som jag och en annan kvinna sitter vid. Han packar upp ett gäng saker ur sin väska: trädgårdshandskar, en lupp, en påse mandlar, en rulle med diverse papper och en mobiltelefon. Upp kommer också en fet kackerlacka som rusar tvärsöver bordet upp på min laptop. Min puls race:ar fortfarande.

Så.Jävla.Äckligt.

Klarar verkligen inte av de där varelserna. Blä. Kan inte sluta snegla över mot hans väska som ligger kanske 50 cm bort för att se om han har fler sällskapsdjur som är kelsjuka. Nä, nu tar jag mitt pick och pack och drar!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Månadens äckligaste händelse

  1. Lisa skriver:

    Usch! Men kackerlackan lär väl trivas där.

Kommentera

