Undervisa?!

Blev just erbjuden att hålla min professors två sista föreläsningar då hon kommer vara utomlands på konferens. Bara tanken gör mig kallsvettig! Men det är en grym chans och vore bra övning för en fegis som mig. Ah, vet inte vad jag ska göra, min feghet gör mig helt lamslagen. Hon gav mig tid att tänka på det. Die angst!

20121111-154415.jpg
Fegisen själv

Det här inlägget postades i Chasing dreams, Psykbryt. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Undervisa?!

  1. Lisa skriver:

    Känner du dig säker på ämnet och har tid så gört! Du har ju skrivit om hur flytten fått dig att utmana dig själv, fortsätt med det 🙂

  2. Tove skriver:

    Hahaha klockren bild! DO IT!

  3. Kajsa Höök skriver:

    Om professorn bett dig tror hon att du klarar det. Och fegis… Det kanske du tycker att du är men neej, egentligen inte. Du klarar det!!!!!! Gör det!! Du kommer inte att ångra dig 🙂

    Kram mamsen

  4. Christina Latoona Fröjdlund skriver:

    Men är du GALEN vilken chans! Du kommer att minnas det för resten av ditt liv!! Do it!!! Kram /socionom-Tina

  5. noramiriam skriver:

    Klart du ska ta chansen när den ges! Hon har säkert bra underlag, och du är en smart kvinna, så det kommer du klara galant! Och de där nerverna, de kan ju få ta semester från föreläsningarna, de behöver ju liksom inte alltid vara vid din sida 😉

  6. Trillingnöten skriver:

    YOu can do it! Det är genom att utmana sig som man växer som människa. Kör hårt! Annars kommer du att ångra dig, det vet jag 🙂 Man ångrar bara det man inte gjorde. Oftast i alla fall! haha

  7. Åsa skriver:

    Klart att du ska!!!!

Kommentera

