Peppande läsare

Vilka fina läsare jag är bortskämd med! Förra inlägget genererade många uppmuntrande kommentarer från er som gjorde mig alldeles peppad. Har 1-2 veckor på mig att bestämma mig, men lutar starkt åt att jag gör det. Måste prata med min supervisor och fråga om jag kan byta den dagen mot nån annan då jag egentligen ska vara på praktiken.

Idag ligger jag hemma och skriver tentor. Halsontet blommade ut totalt så lever i feberdimma idag. Förhoppningsvis kan feberdimman inspirera lite intellektuella slutsatser!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Peppande läsare

  1. Tove skriver:

    Se till att bli frisk till helgen!! Krya på dig gumman!

Kommentera

