Efter snöstorm kommer…

Blir så fruktansvärt rastlös av att ligga hemma sjuk. Igår passade jag på att ta en promenad när jag letade apotek. Slutade med att det blev en långpromenad på 1.5 timme då jag lyckades gå lite vilse. Det var dock rätt skönt förutom svimfärdigheten till följd av förkylningen. Men det var strålande solsken ute och febern var inte enda anledningen till att jag svettades.
Efter snöstorm i november kommer…

20121113-191726.jpg
…maskrosor.

Mår något bättre idag men stannade ändå hemma. Tänkte att jag skulle få lite tentaskrivande gjort men hjärnan känns som den består av trögflytande snor så icke.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

