The ever fabulous Tove

Om typ 30 timmar är hon här! Fina Tove! Ska bli så himla härligt att få njuta av hennes sällskap i ett par dagar innan hon åker vidare mot sitt eget utlandsäventyr och flyttar till Sydney.

Min favvobild på oss från Zurich 2011. Den var även motivet på inbjudan till vår gemensamma födelsedagsfest.

Finns en risk att hon kommer bli galen på mig innan hon åker vidare på måndag, men jag kommer nog pretty much vara klistrad vid hennes höft för att suga åt mig så mycket Tove-mys som möjligt. Vet ju inte när man får se henne nästa gång. Australien är ju inte riktigt nästgårds!

Nej, dags att återgå till tentaskrivande för att få så mycket som möjligt gjort innan Tove kommer. Denna tenta tar sakta död på mitt inre barn. Le sigh!

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

