Julmarknad

20121123-114648.jpg
Tove och jag gick på julmarknaden i Grand central station förra helgen. Urmysigt. 72 stånd med alltifrån julpynt till smycken till designhundkläder (this is NY after all). Tror mamma hade gillat marknaden. Och Grand central som firar 100 års jubileum i februari är en fantastiskt vacker byggnad. Älskar att kliva in där och bara insupa den majestätiska arkitekturen.

20121123-130502.jpg
Sista dagen ihop innan Tove flyttade till Sydney.

20121123-130653.jpg
Måste ju finnas en harpist på plats för att skapa den rätta stämningen.

Det här inlägget postades i NY romance, NY-tips. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Julmarknad

  1. Kajsa Höök skriver:

    Va!??? Flyttar Tove till Sydney?! Hur ska ni klara av det? 😉

  2. Kajsa Höök skriver:

    Jag vet, men det var min spontana reaktion 🙂
    Jaså du tror att jag gillat marknaden…. det tror jag också 🙂

    Kram// mamsen

Kommentera

