Salsa, lösningen på pluggmisär

Efter att ha pluggat och jobbat hela fredag, lördag och större delen av söndag totalkrashade min hjärna. Satt på Starbucks och dumglodde på dataskärmen helt apatiskt. Bestämde mig för att gå till LVG och dansa en sväng för att bli av med den överväldigande rastlösheten och kanske till och med glömma den gnagande stresskänslan som är min närmaste vän i dagsläget.

Åh, vilken bra idé. Inte bara glömde jag stressen i ett par timmar, men fick så mycket positiv energi! Det var massor dansare ute för att bränna av alla Thanksgiving-kalorier och jag fick följaktligen massor underbara danser. Sitter på tåget till Jersey nu. Blir duscha, packa, plugga lite ytterligare och sedan kommer jag nog tvärsomna, men denna gång med ett leende på läpparna!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

