Burn, baby, burn!

Igår när jag tog en dusch hade någon flyttat på duschcremen så den fanns inte i badrummet. Så efter jag rakat mig under armarna sträckte jag mig ut ur duschen och tog ett par pumpningar från tvålpumpen på handfatet, or so I thought. Började gnugga och undrade varför det brände så vansinnigt. Till slut tårades nästan ögonen. Sköljde av fort som sjutton innan jag högg tag i pumpen för att ta mig en närmre titt. 85-procentig hand sanitizer.

Note to self: läs alltid på förpackningen innan användning!

Det här inlägget postades i Fail. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Burn, baby, burn!

  1. Kajsa Höök skriver:

    Efter det luktade du inte svett i alla fall. Alla bakterier som orsakar dålig lukt dog på stört, men det var nog att ta i i överkant i alla fall…
    Kram

Kommentera

