Pepparmint mocha

Sitter på Starbucks och väntar på att min laptop ska gå igång. Det kan lugnt konstateras att den INTE kommer överleva till examen. Min förhoppning är att den ska hålla till mellandagsrean så min plånbok inte imploderar av inköpet. Klarar inte av biblioteket ikväll, igår var det så himla många hysteriska undergradstudenter där att min stressnivå ökade bara av att vistas i deras ångestfyllda närhet. Och för att vara lite snäll mot min mage bytte jag ikväll kaffet med extra espressoshot, i mot en tall pepparmint mocha. I natt när jag kommer hem ska jag nog försöka laga mat. Har sovmorgon till 7 imorrn innan jag måste upp och börja jobba så det kan nog gå om jag inte tvärsomnar så fort jag kommer innanför dörren. Oh, nu gick den igång! Time för tentaskrivande!

20121129-173244.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

