Nyckelsamling

För någon som inte har ett permanent hem så har jag rätt mycket nycklar. Mina vänner är världsbäst.

20121201-213950.jpg

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Nyckelsamling

  1. Tove skriver:

    Haha gäller att hålla reda på vilka som går till vem! Jag hoppas verkligen att boendesituationen löser sig för dig snart vännen. Om inte annat för din stackars axel!

  2. S skriver:

    Ja då kan jag tänka mig att samlingen blir ganska stor!!!

    • sarahjohansson skriver:

      Ja, och den växer kontinuerligt 😛
      Välkommen hit förresten, kikade nyss in på din blogg, den hamnade på min bloglovin-lista på en gång! Vilken delstat är det du bor i?

Kommentera

