Julkalender, dag 1

Jag hakar på den här lilla decemberutmaningen i sista minuten. Har tid att blogga när jag sitter på tunnelbanan, men all min kreativitet just nu går åt att komma på bra tentaideer och slutsatser. Så tyckte detta verkade lite kul.

1. En bild på dig som du själv tycker om

20121202-142518.jpg
Jag gillar den här bilden för att jag minns känslan jag hade den dagen så väl. Jag rusade genom lägenheten och gjorde mig iordning för kvällens event. Rusade till hållplatsen och hoppade vant på tåget i den ände som tog mig närmast uppgången jag skulle ta vid min slutstation. När jag kom ovanför mark och stannade för att undvika att bli överkörd av en taxi sköljde plötsligt en känsla av ren och skär lycka över mig. Min dröm har blivit min vardag. Minns att jag inte kunde dämpa mitt leende så när jag mötte upp mina vänner frågade de om jag hade fått mig nåt eftersom jag hade ett sånt brett leende.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

