Kaffe är mitt livs kärlek

20121203-133216.jpg
Aptrött tjej imorse. Blir nog en extra kaffe efter praktiken för då ska jag först till skolan och jobba i två timmar och sedan blir det tentaskrivande hela natten. Detta ska gå! För övrigt är det idag tredje december och 17 grader ute.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kaffe är mitt livs kärlek

  1. deja skriver:

    Vad söt du är på bilden…men hihih…idag är det den 3:e december 😀 iaf i Sverige 😀

    • sarahjohansson skriver:

      Hahahah, jag tänkte december men skrev tydligen november. Tilläggas kan också att inlägget skrevs när jag tog fel gata på vägen från lunchen tillbaka till praktiken. Alla indianer är inte i kanoten för tillfället!

  2. deja skriver:

    Jag vet hur det känns. Här om dagen stod jag vid fel port och bankade på koden ett bra tag innan jag insåg att det inte var huset jag bodde i 🙂 Du får ta en trippel espresso vid nästa kaffepaus för att inte virra bort dig i storstan.

Kommentera

