Oflyt

Vattenläcka. Hälften av alla mina kläder blev dränkta, allt utom smutstvätten. Alla viktiga papper förutom passet blev dränkta (hade det blivit förstört hade jag störtgråtit). Inget rinnande vatten. Ingen fungerande toalett. Ingen sömn. Hann inte bli klar med tentan som jag skulle skriva i natt. Skolkar för att hinna med mer skolarbete (jag HATAR att skolka!). Nu på väg till Lilly för att kunna duscha. Vill helst gömma mig under täcket och inte komma fram förrän terminen är över. Utmattning är ordet.

Det här inlägget postades i Fail, Psykbryt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Oflyt

  1. Henrietta skriver:

    Ah, frustrerande! Tur att passet klarade sig i alla fall! You can do it, snart snart snart ar treminen slut!

    • sarahjohansson skriver:

      Ja, det var det första jag tänkte när jag upptäckte det! Så länge passet klarade sig kunde jag ta det. Detsamma! Slutspurten är alltid utmattande! Somna inte på fler tentor nu!

  2. Kajsa Höök skriver:

    Trots att det mesta flöt var det sannerligen vad man kalla oflyt. Men du är ung och du har grejat hysterisk press tidigare och kommer att göra det igen!

    Kram mamsen

Kommentera

