Money from a girl

När jag hämtade mina sista grejer hos Leon lämnade jag pengar och en liten note som beskrev hur tacksam jag var. Bodde trots allt där i 1.5 månad. Anledningen till att jag inte gav det till honom personligen var eftersom han vägrade acceptera betalning när vi pratade om det. Dagen efter fick jag ett lång sms där han återigen förklarade att han inte kunde ta emot pengarna. Jag log när jag läste det och tänkte att det är få förunnat att ha så fina vänner. Så nådde jag sista meningen i messet:

20121205-175045.jpg
Jag skrattade rätt högljutt när jag läste det!

Det här inlägget postades i Vänner. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Money from a girl

  1. Kajsa Höök skriver:

    tsss

Kommentera

