Glad!

Kommer ni ihåg papret som jag var nöjd med men orolig eftersom jag lämnade in det sent. Vet inte vad jag får för betyg på det, men fick feedback via email idag. Professorn tyckte att papret var så pass bra att jag borde jobba lite till på det och sedan få den publicerad i en vetenskaplig tidsskrift. Hur coolt vore inte det?? Nu är jag på bra humör trots magkatarr, sömnbrist och allt annat jag satt och gnällde över för fem minuter sen!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Glad!

  1. Tove skriver:

    Det är bara du som kan producera något så bra mitt under den galna hetsiga finals perioden!! Grattis! Du är grym!

  2. Kajsa Höök skriver:

    Jag visste att du var bra 😀

Kommentera

