Julkalender, dag 8

En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.

När jag bläddrar tillbaka bland alla bilder inser jag att jag haft många fantastiska kvällar. Men den här bilden är lite speciell, och den här kvällen var en av de bästa på så många sätt. Fantastiskt sällskap, grymma danser, otrolig stämning, skrattade så vi kiknade och insikten om att jag ville till New York mer än bara på semester. Det var här tankeprocessen började som ett par månader senare gjorde att jag bestämde mig för att försöka flytta hit.
Bäst

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Julkalender, dag 8

  1. Tove skriver:

    Det var helt klart en grym kväll! En sån kväll som man alltid kommer att komma ihåg!

Kommentera

