Julkalender, dag 12

En bild på någon du saknar.

Well, att prata om alla jag saknar i Sverige är väl överflödigt. Om jag utesluter dem så blir det min kära Leon. Saknar hur han kom hem utmattad mitt i natten efter att ha jobbat alldeles för många timmar och pratade om sina kvinnobekymmer och framtidsdrömmar.

23525_10150117161225244_5848177_n
Detta är från när jag och Tove träffade honom för första gången 2010. Detta efter en dansklass på BASO.

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

