Predictions

Första tentan igår gick helt okej. Första tre sidorna kunde jag allt, fjärde sidan: bam! Tre av fyra frågor fanns inte i materialet jag hade läst. Ugh! Men gissar på ett B+ i alla fall.

Andra tentan gick bättre, gissar på åtminstone A-. Åkte hem och skulle skriva klart ett paper jag jobbat på. Plockade fram böcker, anteckningar och laptop på sängen (där jag alltid pluggar). Vaknade 35 minuter senare i panik. Inte tid att sova! Men denna lilla tupplur hade effekten att jag kände mig full. Och inte lite full, utan en sån där hemsk fylla när man ragglar hem och inte har nån uppfattning om tid och rum. Detta resulterade i att det lilla jag fick gjort igår sannolikt behöver skrivas om idag, men sov sju timmar i natt. Såååååå skönt!

Nu praktik och sedan plugg resten av kvällen!

Det här inlägget postades i Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

Kommentera

