Julkalender, dag 14

14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
Eftersom jag inte är jätteförtjust i att bli fotograferad så är jag allt som oftast medveten om att bilder tas. De få bilder jag hittade där jag inte är medveten är från när jag dansar, är väl upptagen med annat då antar jag. Den här bilden är från Liseberg i somras.

20121214-125112.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Julkalender, dag 14

  1. Kajsa Höök skriver:

    Ja den speglar vilken fart och fläkt det är i ditt liv!

Kommentera

