Winner

Detta är min pepplåt just nu, den loopar jag närhelst jag behöver ett peptalk.

Hur kan man inte bli peppad med en refräng som denna:
I feel like I can't miss I know they want me to fall
But ain't nothin' bigger than this
So just pass me the ball
You know you lookin' at a winner, winner, winner
I can't miss, can't lose, can't miss
You know you lookin' at a winner, winner, winner
Cause I'm a winner, yeah I'm a winner

Så denna går jag runt och nynnar för mig själv på stan, tunnelbanan, i skolkorridorerna och så vidare.

Det här inlägget postades i Chasing dreams. Bokmärk permalänken.

Kommentera

