Ääääääntligen!

Efter en lång dag i skolan följt av skrivande av inte mindre än sex inlämningsuppgifter på biblioteket är jag nu klar. Har seminarium imorrn kväll, men det kan jag läsa för under lunchen imorrn.

Fick tillbaka mina salstentor från förra veckan. 92% rätt på än och 96% på den andra. Surt eftersom gränsen för ett A är 95%. Men men, min projektion för slutbetyg är A i CBT, A- i Advanced clinical assessment and diagnosis, A- Clinical social work practice, och ett B i Policy and advocacy. Kunde helt klart gått bättre, men så länge jag inte får mer än ett B känns det ändå okej.

Efter att ha slöhängt med Lilly i ett par timmar och hämtat mitt kreditkort som Bank of America samt en väldigt fint inslagen julklapp från min kära mor sitter jag nu på tunnelbanan. Väl hemma ska jag:
1. Duscha
2. Sätta alarmet på 7.00 utan extra pluggtimmar på morgonen
3. Sleep like a dead person

Peace peeps!

20121218-220256.jpg
Terminens sista vegetariska California quesadilla med kyckling som grymma Ian gör till mig och Melissa utan att vi ens behöver säga något.

20121218-222620.jpg
Fint paket från mamsen!

Detta inlägg publicerades i Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ääääääntligen!

  1. Mamsen på jobbet skriver:

    Oj, nu börjar du tappa svenskan…. Men du har ju mkt att tänka på och är tröttnockså.
    Jag grattar och tycker att du fått superfina resultat!

    Nu gick det minsann undan med paketeleveransen!

    Kram mamsen

Lämna en kommentar