Julkalender, dag 19

Glömde helt av detta igår, men jag fortsätter på dag 19 istället.

19. En bild på dig från idag.
Eftersom klockan ringt 5 på morgonen ett par veckor vaknade jag tjugo minuter innan alarmet gick vid 7. Så jag klev upp och lekte med min nya plattång (min 12 år gamla trotjänare tappades i golvet för någon månad sedan och gick i sisådär 1000 bitar). Ont i halsen och febrig, men det spelar mig ingen roll! Två praktikdagar, ett seminarium och en dag av att hålla lektioner kvar, sedan är denna termin helt över. Tre fjärdedelar av utbildningen klar, helt galet!

20121219-081047.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

