Jag är inte rädd, jag kan flyga

Sitter på tunnelbanan till skolan för att hålla min professors lektioner och att säga att jag är nervös är en grov underdrift. Jag hatar att prata inför folk, hur tyckte jag nånsin att detta skulle vara en bra idé?! Fint på CV:et??Dumheter! Ah!!

Nej, nu ska jag lyssna på peppmusik och inte låtsas om handsvetten och nervositetsillamåendet. Wish me luck!

Det här inlägget postades i Psykbryt. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Jag är inte rädd, jag kan flyga

  1. oooh Det kommer gå så bra så!! Och mer erfarenhet är alltid bra. När jag först kom hit till USA skulle jag bara några dagar efter att jag landat var Teaching Assistant….i en kurs jag aldrig tagit. Gulp. Men det gick. Nu visste jag faktiskt väldigt mycket om det som kursen tog upp. Värre är det när det är kurser som behandlar ämnen man läste för typ 10 år sen….

    Hoppas det gick strålande! och det är jag säker på att det gjorde🙂

  2. Lisa skriver:

    Du klarar det galant!

  3. noramiriam skriver:

    Det kommer gå jättebra!
    Vad är det för kurs förresten, och hur långr ska du undervisa?

    Kram

  4. Kajsa Höök skriver:

    Klart det gick bra, du är ju i Amerika och där kan man ju lyckas med allt. Det är ju lysande, du är lysande😀

Kommentera

