Silent Sarah

Jag har visst tappat orden. Inte bara här utan i övrigt också. Har alltså tappat rösten. Och jag menar inte att jag är hes. Jag kan inte prata alls. Om jag kämpar så kan jag viska knappt hörbart, men jag blir helt flåsig efter två meningar. Alla jag möter säger att jag antagligen fått laryngitis (svensk motsvarighet?), nån form av inflammation på stämbanden om jag fattade rätt. När jag beställde kaffe idag, vilket tog ett bra tag då baristan inte förstod mitt mimande de första tre minutrarna medan kön bakom mig växte, så skrev baristan följande som namn på min mugg.
20121223-235331.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Silent Sarah

  1. Tove skriver:

    Nej😦 jag gissar att vi får skjuta upp vår skype date till nästa år.

  2. Lisa skriver:

    Riv färsk ingefära i en mugg, en sked honung i och lite pressad citron. Häll över kokande vatten och låt dra i några minuter. Ta ur ingefäran, drick!

Kommentera

