Julkalender, dag 22

Har visst hamnat lite på efterkälken med dessa. Det har skett vissa saker här som förändrat min situation och tagit upp mycket av min tid. Förklarar mer en annan dag. Men nu betar vi av de tre sista dagarna av utmaningen i ett svep!

22. En bild på dig när du är glad.
Lisa tog för många herrans år sedan en bild på mig när jag skrattar helt hämningslöst medan vi promenerar hemåt efter att ha varit och badat. Gillar den bilden skarpt, men kunde inte hitta den. Dock är jag en rätt glad skit generellt (de stora undantagen är under tentastress och perioder av hemlöshet). Denna bild är från årets salsakongress i New York. Lilly och jag står i kö för att köpa lyxmiddag för $5 och är rätt nöjda med tillvaron.
396026_10152064362510244_869993856_n

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

