Terminens slutresultat

Överlevt ytterligare en termin. Tre av fyra avklarade, tiden går så fort och jag kan inte förstå hur jag klarat mig så pass bra hittills. Min första termin undrade om jag ens skulle klara att läsa på masternivå här eller om jag skulle kugga alla mina kurser.

20130101-234930.jpg
Första gången jag inte fick något B, gött liv! Dock är mitt GPA rätt kasst eftersom min första termin hade ganska mediokra resultat. 3.75 av 4.0. Känns dock helt okej med tanke på min tvekan på om jag skulle klara det alls. Imorrn börjar min sista termin. Hur galet är inte det?!

Nä, det är midnatt och jag måste kasta mig i duschen en snabbis. Hade inledningsvis en rätt trist dag med flytt, innebärandes släpande av massa tunga grejer på tunnelbanan, och diverse tråkärenden. Dock avslutades den med en mysig dejt på bio. Såg filmen This is 40. Gillar inte komedier men skrattade stundvis så jag var tårögd till denna. Fick dessutom en godnattpuss. Så årets första dag får ändå godkänt. Godnatt kära vänner!

Det här inlägget postades i Dejting & relationer, Pluggfrenzy. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Terminens slutresultat

  1. Åsa skriver:

    Snyggt jobbat! & gott nytt år! Lycka till med den nya terminen, känns dock inte som att det kommer bli något problem för dig heller. Kram Å

  2. Härligt jobbat! Nu är det bara att lägga i sista växeln för sista terminen🙂

  3. sara skriver:

    WOOOOOO! Fasiken vad duktig du är, bäst!!!

Kommentera

