Första skoldagen

Har precis pluggat klart för idag. Läst om hur trauma i form av misshandel och sexuella övergrepp påverkar barns mentala och intellektuella utveckling. Muntert. Ska upp tidigt imorrn för att gå till biblan och läsa case-vinjetterna som prepp för dagen. Sedan skola hela dagen. Har nästan lite fjärilar i magen. Det är en spännande kurs och VÄLDIGT intensiv. Men det ska gå. Upptäckte idag att om jag bara behåller mitt nuvarande GPA så kan jag ta examen med honors. Hade inte varit helt fel. Men det innebär att hålla betygen uppe! Så nu är det läggdags! Godnatt gott folk!

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Första skoldagen

  1. Christine&Paris skriver:

    Haha, jaså? Smaken är som baken. Jag tycker det är jättegott!🙂

    Det där med att inte skjuta upp saker borde jag också jobba på för övrigt..

  2. S skriver:

    Nej det lät väl lagom muntert men.. for a good cause🙂 Kämpa på!

Kommentera

