Snurrig

Sedan jag kom tillbaka till NY första augusti tills idag har jag bott på och haft nycklar till inte mindre än sex lägenheter, belägna på the Upper West Side, i Washington Heights, i the Bronx, i Brooklyn, Lower East Side dit jag precis flyttat, och till och med i en annan delstat, New Jersey. Det har varit tufft, tårar har fällts och aldrig mer kommer jag underskatta vikten av ett stabilt boende. Trots det har det gått förvånansvärt bra. Antagligen främst tack vare mina underbara vänner. Idag efter skolan slog det dock slint. Satte mig på tunnelbanan. Klev nästan av men kom på att jag ju inte bor på UWS längre. Satte mig igen. Efter att ha åkt i 30 minuter totalt inser jag att jag ju åker i rakt motsatt riktning. Just ja, flyttade ju igen i tisdags. Oh well, planen är att stanna på det här stället i två månader i alla fall! Kursen är för övrigt sjukt intressant, tur är väl det!

20130103-172136.jpg

Det här inlägget postades i Fail. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Snurrig

  1. Kajsa Höök skriver:

    Stackars dig… ja det är slitigt att inte ha en ordentlig bostad.
    Att du klarat dig så bra är otroligt, men hela du är otrolig🙂

    Kram mamsen

Kommentera

