Frankie utan Frankie

Efter en riktigt kass dag på praktiken slutade dagen väldigt trevligt. Blev ett par goda slices i sällskap av Felix som tyvärr återvänder till San Francisco imorrn (dumheter!) följt av min första cha cha lektion av Frankie Martinez. Tyvärr var Frankie Martinez inte där utan en vikarie. Rätt skoj men inte en särskilt givande lektion för någon som är cha cha-retarderad som jag. Promenerade sedan längs 34th Street till tunnelbanan.

20130104-214738.jpg
Nu har jag duschat och ska kura ihop mig på min luftmadrass för att läsa de alldeles för många sidorna som jag ska kunna imorrn. Trevlig helg gott folk!

Det här inlägget postades i Salsa, Vänner. Bokmärk permalänken.

Kommentera

