Shoppa bland sina egna grejer

Eftersom mina ägodelar är utspridda över hela New York är det spännande nu när jag sakta börjar samla allt i mitt lilla rum (läs garderob med plats för en luftmadrass och två resväskor). Hittar alla möjliga saker man glömt att man hade. Kläder, skor, böcker och diverse prylar. Som mina smycken!

20130109-224239.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Shoppa bland sina egna grejer

  1. Spännande🙂 Och vad glad man blir när man hittar saker som man inte kommer ihåg att man hade..
    Trevlig helg!

  2. Johanna skriver:

    Åh.. Känner igen det där! Har precis gått igenom alla grejer jag haft stored i mina kompisars källare… Alltid kul att hitta grejer man glömt av! Tog dock längre tid då man ville gå igenom allt.. Många minnen som kommer tillbaka…:p

Kommentera

