Fyndfail

Efter att ha tappat en del i vikt så sitter majoriteten av mina kläder inte särskilt bra längre. Därför blev jag himla glad när jag på rean hittade en blus som passar både till jobbet och till vardags till 75% rabatt. Mindre glad när denna blus blev förstörd utav dayquil (förkylningsmedicin) innan jag hann premiäranvända den. Orangefläckig ärm känns ju mindre hett.

20130120-113028.jpg
Dock var det kul att gå på rea. Jag, Alysse och hennes rumskompis Regina snurrade runt i rearöran i rätt många timmar. Mycket trevligt! Här tar Alysse en vilopaus inne på Target.

20130120-113144.jpg

Det här inlägget postades i Fail. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fyndfail

  1. Lisa skriver:

    Testa fläckborttagning?

  2. karinsundin skriver:

    Så synd att blusen blev förstörd. Du kan ju klippa bort ärmarna och använda den under kavajer, koftor… Synd om den skulle gå till spillo, för det ser ju ut att vara en kvalitetsblus. Karin.

Kommentera

