Bebis!

Eftersom min laptop dör regelbundet och jag häromdagen förlorade ett halvt paper pga det, var det dags att investera i något nytt. Igår tog jag tag i det och kom hem med den här lilla darlingen.

20130126-114134.jpg

Sedan satt jag och lekte med den halva kvällen igår. Väldigt produktivt. Man kan exempelvis producera såna här konstverk:

20130126-114302.jpg

Det här inlägget postades i Random. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Bebis!

  1. Visst är den bra?!🙂

  2. jenny i maine skriver:

    Vad kul! Jag har förresten funderat på det där med ipads… Ursäkta min okunskap🙂 Om man har en laptop och en smartphone, är en Ipad överflödig då? Kan man ersätta laptopen med en Ipad?

Kommentera

