Drippin’?

Lyssnar på Spotify varje dag. Den här låten finns på min playlist.

För ett par veckor sedan sjöng jag med till den när jag umgicks med en kompis. Han stannade upp, tittade på mig och frågade ”are you seriously singing ”drippin’ on the bed?”. Ja, svarade jag, är det inte det de sjunger? Han log innan han påpekade att titeln på låten ju faktiskt är Grippin’. Erm, ok, fail på den.

Det här inlägget postades i ESL, Fail. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Drippin’?

  1. Mamsen på jobbet skriver:

    Jag vet precis hur det är… Kommer du inte ihåg ”I paid my juice”, hahaha

Kommentera

